Reklama za pomocą naklejek, etykiet czy banerów

Dodane: 04-09-2016 06:15
Reklama za pomocą naklejek, etykiet czy banerów Obecnie mamy dostępnych sporo środków reklamy, dla przykładu naklejki reklamowe, które można zamówić w drukarni i przyklejać je na różne rzeczy. Jakie inne materiały drukowane pomagają w marketingu?

Internetowe zamówienia druku

Drukarnie to nie nowość, są z nami od czasu wynalezienia czcionki ruchomej w XV w. Od tego czasu drukarni jest oczywiście coraz więcej, a sam proces druku przeszedł liczne modernizacje i zmiany. Jednak nowością ostatnio są drukarnie internetowe, które ułatwiają proces drukowania i zamawiania. Uproszczone do maksimum formularze zamówień online, połączone z wygodnymi płatnościami przez internet- wygoda na każdym kroku.

Nic dziwnego, że takie drukarnie zdobywają coraz więcej zwolenników. Cennik, realizacje i wszelkie informacje są dostępne na wyciągniecie ręki, a może raczej kursora. W przyszłości pewnie większość drukarni zdecyduje się na taka formę składania zamówień, jest to najzwyczajniej w świeci wygodne i nowoczesne.


Druk pojedynczych egzemplarzy

Druki wielkoformatowe przestały być towarem zarezerwowanym tylko dla dużych firm, które mogą sobie pozwolić na wielotysięczne nakłady. Coraz więcej zakładów poligraficznych realizuje indywidualne zlecenia w małych, a nawet pojedynczych nakładach.

Wynika to z kilku faktów, zaczynając od tego, że technologia druku poszła bardzo do przodu, a same urządzenia drukujące formaty większe niż A4 są znacznie tańsze niż 10 lat temu. Kolejną sprawą jest sam proces drukowania, który umożliwia tańsze i szybsze przygotowanie maszyny do druku, przez co w ogólne opłaca się drukować niski nakład.


Konkurencyjność poligraficzna

Firmy poligraficzne co raz prześcigają się w cenach, druk staje się coraz tańszy, ponieważ drukarki dla domowych użytkowników maja coraz więcej funkcji i są coraz wyższej jakości. Teraz dobrą drukarkę atramentową można kupić za około 300 zł i jest to ona wystarczająca do druku np. zdjęć do domowego albumu.

Ponad to nowoczesne technologie druku są bardziej oszczędne niż te sprzed 20 lat, co również oddziałuje na cenę końcowego produktu. Wiele firm dorzuca dodatkową ilość kopii druku gratis, albo oferują spore zniżki przy kolejnych zakupach. Poszerzanie portfolio usług oraz prześciganie się w jakości druku to wszystko nabiera coraz szybszego tempa. Z czego oczywiście zadowoleni są głównie konsumenci.



© 2019 http://kwiaciarniaart-dd.com.pl/